Versenytanács tegnapi tárgyalásán megállapította, hogy a Tesco- lánc több szempontból is a fogyasztók megtévesztésére alkalmas magatartást tanúsított. Egyrészt bizonyos – széles körű reklámkampányban meghirdetett – akciós termékei egyes áruházaiban már az akció kezdő napján sem voltak kaphatók, illetve az alacsony készlet miatt rendkívül rövid idő alatt elfogytak.
Másrészt az általa nyújtott árkedvezménnyel kapcsolatban valótlan tájékoztatást tett közzé, ráadásul egy termék vonatkozásában a „Csak a Tescóban kapható!” állítás szintén nem felelt meg a valóságnak. A Tesco jogsértő magatartásáért a GVH Versenytanácsa 36 millió forint versenyfelügyeleti bírságot szabott ki.

Elképesztő, mit mondott a tárgyalásán a karateedző, aki felrúgott egy fiút a szolnoki kalandparkban