Az alapkőletételkor az útókornak szánt hengerbe, a 2003-as és a 2005-ös metrótörvény mellett, berakták a tízállomásos metróberuházás helyszínrajzát, valamint a négy országos napilap egy-egy hétfői példányát is.
A 4-es metró Etele tér – Baross tér közötti első szakasza 2009 végéig, a Bosnyák térig tartó vonal egy évvel később készül el. A teljes beruházás áfa nélkül 312 milliárd forint, az első szakasz pedig 236 milliárd forintba kerül majd – közölte Gulyás László, a BKV 4-es metró programigazgatója.
A következő négy évben hosszabb metrót építenének, mint Demszky Gábor tette ezt 16 év alatt – jelentette ki Kupper András. A Fidesz budapesti elnökeként is tevékenykedő politikus emlékeztetett rá, hogy Demszky Gábor kijelentésével ellentétben nem az Orbán-kormány miatt csúszott a 4-es metró. Azt ugyanis a Fővárosi Közgyűlés 1993-as döntése alapján az 1996-os világkiállításra kellett volna átadni, ha nem állította volna le a Horn-kormányzattal együtt a főpolgármester – fogalmazott. Kupper András szerint érthetetlen, hogy a főpolgármester az alapkőletételnél „egy olyan szerződésre hivatkozik, amelyet a Legfelsőbb Bíróság jogszerűtlennek ítélt”.
(privatbankar.hu)

Így szabaduljon meg a nyesttől a padláson