Leáldozóban a harmincmásodperces tévéreklámok kora

Ugyan sokan megkongatták a vészharangot a tévéreklámok kapcsán, az idei évi tarifákban valószínűleg még nem érezteti hatását a hirdetők lassú, de biztos elpártolása.

MNO
2006. 03. 28. 11:20
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Leáldozóban a harmincmásodperces tévéreklámok kora. Néhányan már a dinoszauruszokhoz és a mammutokhoz hasonlóan a marketingeszköz kihalásról beszélnek, mások csak megkongatják a vészharangot. A legutóbbi kutatások szerint a nagy hirdetők mintegy 78 százaléka már kevésbé tartja hatékonynak a hagyományos reklámokat, mint két évvel ezelőtt. Ez az adat pedig igen érzékenyen érinti azokat a nagy tévétársaságokat, melyek pont a következő néhány hétben döntenek idei és jövő évi reklámtarifáikról, írja a cnn.

Az idei év mérföldkő lehet a reklámozók és a televíziós reklámfelületet biztosítók életében egyaránt, mivel a szakértők szerint most dől el, mennyire harapnak rá a nagy hirdetők a technológia kínálta új lehetőségekre. „A szakma fel van készülve a változásokra, reagálni kell a piac diktálta kihívásokra” – fogalmazott az egyik médiavásárló vállalat vezetője. Véleményét azonban sokan vitatják, mivel a legnagyobb számban még mindig a hagyományos televízió csatornákon keresztül érhetők el a fogyasztók.

(Menedzsment Fórum)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.