Leáldozóban a harmincmásodperces tévéreklámok kora. Néhányan már a dinoszauruszokhoz és a mammutokhoz hasonlóan a marketingeszköz kihalásról beszélnek, mások csak megkongatják a vészharangot. A legutóbbi kutatások szerint a nagy hirdetők mintegy 78 százaléka már kevésbé tartja hatékonynak a hagyományos reklámokat, mint két évvel ezelőtt. Ez az adat pedig igen érzékenyen érinti azokat a nagy tévétársaságokat, melyek pont a következő néhány hétben döntenek idei és jövő évi reklámtarifáikról, írja a cnn.
Az idei év mérföldkő lehet a reklámozók és a televíziós reklámfelületet biztosítók életében egyaránt, mivel a szakértők szerint most dől el, mennyire harapnak rá a nagy hirdetők a technológia kínálta új lehetőségekre. „A szakma fel van készülve a változásokra, reagálni kell a piac diktálta kihívásokra” – fogalmazott az egyik médiavásárló vállalat vezetője. Véleményét azonban sokan vitatják, mivel a legnagyobb számban még mindig a hagyományos televízió csatornákon keresztül érhetők el a fogyasztók.
(Menedzsment Fórum)

Privát számán fenyegette meg az MNB ügyintézőjét Magyar Péter