Nem érzi úgy, hogy a kampány a médiában, illetve a média kampánya elérte azt a mélypontot, amiről már igen nehéz tárgyilagos véleményt mondani? Elég, ha megnézzük, meghallgatjuk a reggeli hírműsorokat, hogy pontos képet alkossunk.
– Ha arra céloz, hogy a jobboldal mekkora hátrányban van a másik oldalhoz képest, akkor azt mondom, negyven év hátrányunk és tizenöt évnyi lemaradásunk van. A körülményekhez képest egész jól haladunk egy másfajta kommunikációs lánc kiépítésében. Ezt ismerte fel Orbán Viktor, amikor a Fidesz alternatív kommunikációs csatornát kezdett működtetni. A cél egy nemzeti elkötelezettségű média, de ebben a mi esélyünk olyan, mint a magyar gazdáé, aki egy százméteres versenyfutáson hetvenöt méterrel távolabbról indul uniós társához képest. Ezért is szerveződtek meg a polgári körök, ezért jött létre a nemzeti konzultáció, amit igyekeznek kigúnyolni és lebecsülni a baloldal médiaemberei, holott a Fidesz legnagyobb politikai tőkéje és erkölcsi erőforrása az emberek tömegeivel való közvetlen találkozás volt. Ez volt a Fidesz politikai innovációja, és nagy lépést tettek a közvetlen részvételre épített demokrácia megújítása felé, még ha ez egyeseknek igazából nem is tetszik. A politikával kapcsolatos diskurzus is megváltozott: a politikusok sokáig képtelenek voltak lefordítani üzeneteiket a választóik nyelvére. Ehhez egyszerűsíteni kellett a nyelvezetet, nagyon sok emberrel közvetlenül beszélgetni, civil és szakmai szervezetekkel találkozni. Most úgy látom, hogy a kommunikációnak ezzel a változatával a jobboldal ügyesebben teljesít.
Az interjú teljes szövege a hétfői Magyar Nemzet 9. oldalán olvasható

Menczer: A teljes magyar dollármédia cinkos, támogatnak egy hazaárulót – videó