A T-Online hirdetési hálózatot vett

A Magyar Telekom 100 százalékos tulajdonában lévő leányvállalata, a T-Online Magyarország Zrt. szerződést írt alá a legnagyobb hazai online hirdetési hálózat, az Adnetwork Kft. megvételéről. A felek a vételárat nem hozták nyilvánosságra.

MNO
2006. 05. 09. 17:48
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A 2005. áprilistól önálló kft-ként működő Adnetwork Kft. több mint 360 oldalt tartalmazó hirdetési hálózat naponta 400000-450000, havi szinten mintegy 2,3 millió felhasználót ér el. Mint az öt legnagyobb internetes médium egyike, az Adnetwork havi 600 millió hirdetést szolgál ki. A legnagyobb internetes médiavállalatok közötti verseny szempontjából így az T-Online komoly lépéselőnybe kerülhet, hiszen ezek szerint a piac legnagyobb szereplője (origo) mellett immár a negyedik számú (iWiW) és az ötödik legnagyobb résztvevőjét is portfóliójában tudhatja.

A felmérések szerint az évről évre növekvő hazai online reklámpiaci bevételek jelentős része az öt legnagyobb internetes médium oldalán realizálódik. Ezek mellett azonban több ezer, értékes tartalommal és látogatói közösséggel rendelkező honlap létezik, amely mérete miatt a hirdetők számára láthatatlan, nehezen elérhető. Az Adnetwork sok kis siteból álló, de összességében jelentős látogatottságot biztosító tematikus kínálatával a T-Online a jövőben ezt a kört is eléri. A most bejelentett lépés valószínűsíthetően tovább erősítheti a piaci konszolidációt.
(mfor.hu)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.