A 2005. áprilistól önálló kft-ként működő Adnetwork Kft. több mint 360 oldalt tartalmazó hirdetési hálózat naponta 400000-450000, havi szinten mintegy 2,3 millió felhasználót ér el. Mint az öt legnagyobb internetes médium egyike, az Adnetwork havi 600 millió hirdetést szolgál ki. A legnagyobb internetes médiavállalatok közötti verseny szempontjából így az T-Online komoly lépéselőnybe kerülhet, hiszen ezek szerint a piac legnagyobb szereplője (origo) mellett immár a negyedik számú (iWiW) és az ötödik legnagyobb résztvevőjét is portfóliójában tudhatja.
A felmérések szerint az évről évre növekvő hazai online reklámpiaci bevételek jelentős része az öt legnagyobb internetes médium oldalán realizálódik. Ezek mellett azonban több ezer, értékes tartalommal és látogatói közösséggel rendelkező honlap létezik, amely mérete miatt a hirdetők számára láthatatlan, nehezen elérhető. Az Adnetwork sok kis siteból álló, de összességében jelentős látogatottságot biztosító tematikus kínálatával a T-Online a jövőben ezt a kört is eléri. A most bejelentett lépés valószínűsíthetően tovább erősítheti a piaci konszolidációt.
(mfor.hu)

Pride-hatás? – Jó hangulatba került a belvárosi szeméremsértő, de lekapcsolták