Haklik Norbert: Az utóbbi napokban ugyanezek a történések látszanak megismétlődni sokkal nagyobb léptékben. Múlt pénteken Keveházi Gábor balettigazgató távozásra szólította fel Hegyi Árpád Jutocsát. Azért szánta el magát erre a lépésre, mert a főigazgató radikálisan csökkentette az Operaház jövő évadi bemutatóinak a számát. Emiatt hússzal kevesebb balettelőadást láthatna a közönség, ráadásul anélkül döntött erről a főigazgató, hogy Keveházival előzetesen egyeztetett volna. Keveházi Gábor azt is hozzátette: nem hajlandó asszisztálni a magyar operajátszás tönkretételéhez. Válaszként Hegyi Árpád Jutocsa kiadott egy közleményt, amelynek zárlatában hosszasan méltatta önnön kiválóságát, valamint elkerülhetetlen reformokat emlegetett, amelyek mindenkinek az érdekében állnak, végül kijelentette, hogy a magyar dalszínház a csökkentett repertoárral is több előadást mutat be majd, mint a milánói Scala.
Bizony, Hegyi Árpád Jutocsa nincs híján önbizalomnak. Ettől függetlenül (vagy talán éppen ezért is) Keveházi levele csak az operaházi tragikomédia nyitánya volt. Hétfőn Kesselyák Gergely fő-zeneigazgató jelentette be, hogy ő is elfogadhatatlannak tartja a dalszínház előadás-tervezetét, egy napra rá pedig a Magyar Zeneművészek és Táncművészek Szakszervezetének Operaházi Alapszervezete közölte, hogy tagjai teljes mértékben egyetértenek a Keveházi levelében közöltekkel.
(Magyar Nemzet, 2006. május 11.)

A pedofíliát mentegető SZDSZ-alapító is felvonult a budapesti Pride-on