Kristóf Attila: A képernyőn egy kékgalléros szakember beszélget egy tipikus, kissé dundi hölggyel. „Kóstolta már a mosóporunkat?” „Nem.” „Akkor kóstolja meg!” A hölgy belenyal a tenyerébe. „Ízlik?” – kérdi a kékgalléros. „Nagyon” – feleli a hölgy. A szakember arca betölti a képernyőt: „A mi mosóporunk más mosóporokkal szemben csekély mennyiségben is elősegíti a vízkövesedést. A mosógép belső szerkezete így egy-két héten belül garantáltan elrohad. Kénsavtartalma révén a mi mosóporunk a legszívósabb farmert is cafatokká nyűvi, a színeket összemossa, viszont a legcsekélyebb szennyeződést is érintetlenül hagyja.” Női hang zengi: „A mi mosóporunk ekcémát okoz, pikkelyt kapsz tőle, mint egy fenyőtoboz.”
Ugyebár az ilyen reklámok elképzelhetetlenek, hiszen van egy régi mondás: Minden cigány a maga lovát dicséri. Így aztán visszatérve alapgondolatunkhoz, bizony megdöbbentünk volna, ha Gy. F. a kampány hajrájában netán azt mondja: „Mi a népjólét érdekében adósságok halmazát vettük fel, amit unokáink fognak talán visszafizetni. De nem csak felvettük, sikeresen, bátran, dübörögve el is költöttük.” Hogy mire? Én nem tudom…
(Magyar Nemzet, 2006. május 9.)

Klopp nem bír napirendre térni a Liverpool döntései fölött