Trükkökbe csomagolva

Az elmúlt tizenhat év öröksége – információink szerint ez lesz az egyik marketingmondata a következő időszak kormányzati kommunikációjának. A miniszterelnök tanácsadóinak a választások után főképpen az okozott fejfájást, hogy ha eddig fizetett hirdetésekben a gazdaság kirobbanó sikeréről beszéltek, miképpen magyarázzák majd a megszorító intézkedések szükségességét.

Magyar Nemzet
2006. 05. 10. 22:02
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az elmúlt négy év kormányzati tevékenységét, tehát saját magukat nem kritizálhatják, ezért a magyarázkodással vissza kell nyúlni egészen a rendszerváltozás időpontjáig.

Úgy tudjuk, Gyurcsány Ferencet a halogatott reformok levezénylésére vállalkozó bátor kormányfőként kívánják megjeleníteni. Először az emberek pénztárcáját közvetlenül nem érintő változásokat jelentik be, és csak az önkormányzati választások után jön a feketeleves. Értesüléseink szerint a nyilvánvalóan népszerűtlen intézkedések miatt a „reformer” miniszterelnök a ciklus második felében megválna néhány miniszterétől, ezért az is elképzelhető, hogy Kóka János csupán két év múlva lesz ismét tárcavezető.

Továbbiak a mai nyomtatott Magyar Nemzetben.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.