A kitöltő szabadidős tevékenységeiről, fogyasztási, utazási szokásairól és márkahasználatáról szóló, 100 kérdést tartalmazó kérdőív előállítása, kézbesítése, majd a beérkező válaszok feldolgozása mintegy 100 millió forintos ráfordítást jelent a postának.
A kérdőívet 2007. február 28-ig kellett visszaküldeni, és várhatóan májusban alakulhat ki az a marketing adatbázis, amelynek értékesítéséből, majd a marketing cégek kézbesítési megbízásából, és az áruk kiszállításából, mintegy 500 millió forintos többlet árbevételt vár az idén a posta.
Tavaly a levélkézbesítés árbevétele az összes bevétel 45 százalékát, mintegy 70 milliárd forintot tett ki, aminek 7,5 százaléka, 5 milliárd forint származott a direkt marketing cégek leveleinek kézbesítéséből.
(mti)
Donald Trump bejelentette, hol és mikor találkozik Putyinnal
