A plazmatévék sokáig jelentős gyártási költségelőnnyel bírtak a nagyméretű szegmensben az LCD technológia képviselőivel szemben, ezen előny azonban LCD gyártástechnológiájának fejlődésével szertefoszlott. A plazmagyártásban érdekelt piaci szereplők ezen változásra a nagyobb méretű plazmák gyártásával reagáltak, ahol relatíve még mindig olcsóbbnak számít ez a megoldás, mint a folyadékkristályos.
A probléma csak azzal van, hogy a plazmáknak az 50 inches képátmérőjű szegmensben van előnyük, a forgalom javát azonban a 37-42 inches kategória adja, ahol már egyértelműen az LCD a nyerő.
Piaci elemzők szerint az LG részéről okosabb döntés lenne egészben értékesíteni plazma divízióját, hiszen a vállalat ezen részleg vesztesége miatt csúszott nettó szinten is mínuszba az első negyedévben. A cég képviselői szerint az idei évben újabb markáns lépések következhetnek, a piac alakulásának függvényében.
(penzcentrum.hu)
Cseh Katalin férjének botrányáról hallgat az önkormányzat
