Magyar Hírlap: Még ennél is nagyobb gondot okoz, hogy a különböző operatív programok jelenleg meghatározott arányát több vezető közgazdászunk megkérdőjelezi. A gazdaságfejlesztésre kevesebb mint 700 milliárd forint jutna, míg a közlekedési operatív programra 1700 milliárdnál többet költene a fejlesztési ügynökség. Nem kételkedünk abban, hogy az úthálózat kiépítése nagymértékben járulhat hozzá a gazdaság élénkítéséhez, főleg a hátrányos helyzetű térségekben. Egyetértünk viszont azokkal a közgazdászokkal, akik szerint a tervezés elhibázott. A kívülről érkező pénz ugyanis így visszaszivárog – helyesebben: visszaárad – külföldre. Nagy a valószínűsége ugyanis annak, hogy az útépítési pályázatok legjavát külföldi cégek nyerik el. Közben pedig a gazdaságfejlesztésre szánt tőkeinjekció nem lesz elegendő a hazai vállalatok felélesztésére. Gazdaságunk teljesítményének hatásos javításában pedig épp a magyarországi vállalkozásoknak jutna a főszerep. Ezért úgy véljük, meg kellene találni a módját, hogy az EU-támogatások felhasználását újratervezzék. Mégpedig minél hamarabb, hogy ne váljék végzetessé a késés.
(Magyar Hírlap, 2007. július 10.)
Dembélé Jota előtt tisztelgett, miközben mindenki Musiala miatt aggódik
