Vonattal Ferihegy 1-re: piszkos szerelvények, vadkeleti állapotok

Rendszeresek a késések azon a vasúti szakaszon, ahol a kormány hétfőn nagy dérrel-dúrral átadta a ferihegyi megállót. Kiderült, hogy az átadás idejére kisuvikszolták a szerelvényt, ám minden visszarendeződött „eredeti állapotába”: piszkos szerelvény és ablak fogadja az utasokat.

MNO
2007. 07. 18. 8:50
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Munkanapokon ötvenkilenc, hétvégén negyvennégy-negyvenöt járat áll meg a hétfőn átadott vasúti szakasz ferihegyi megállójánál. „Ma reggel háromnegyed hét helyett háromnegyed kilencre értünk be, minden megállóhelyen sokat időztünk„ – mondta egy idős asszony a Magyar Hírlapnak. „Amikor a Kóka ment vele, nem késett egy percet sem, meg fényesre is volt pucolva” – méltatlankodott a férje a csaknem öt és fél milliárd forintos, uniós pénzből felújított vasúti szakasz ferihegyi megállójánál.

Az előzetes bejelentések szerint a Nyugati pályaudvarról huszonkét-huszonhét perc a menetidő, ez azonban az első próbálkozás alkalmával már indulás előtt megdőlt: a monori vonat eleve tizenöt perc késéssel indult. A törzsutasok szerint ezen a vonalon rendszeresek a késések – írja a lap.

A szerelvényen az átlagos magyar – vagyis piszkos ülések, ablakok, padló – fogadják a „kalandvágyó” utasokat. Mindezt tetézi az elviselhetetlen hőség. A lap megjegyzi: a légikikötő megállójában csak heten szálltak le. Az új állomás tetszetős, de sem az esőtől, sem a hőségtől nem véd. A padok közül csupán kettő van árnyékban, vécé nincs. A környékbeliek az iszonyatos zajra panaszkodnak.

(Magyar Hírlap)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.