Két év múlva kell plazmatévét venni

Százmilliárd dollárnál is többet költünk lapos képernyős televíziókra idén világszerte - derül ki a Strategy Analytics negyedéves jelentéséből. A felmérés szerint 2007-ben mintegy 73,7 millió darab LCD- és plazmatévé fog elkelni összesen, 2012-ben pedig már 180 millió, de a ráfordított összeg már 2009-ben eléri a csúcsot mintegy 130,4 milliárd dollárral.

MNO
2007. 10. 15. 16:58
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az elemzőcég szakembere szerint a lapos képernyős tévék megváltoztatták a készülékpiacot az elmúlt öt évben.

-Ennek ellenére úgy véljük, hogy a bevételek már csak a következő két évben növelhetők. Az egyre újabb technológiák és szolgáltatások egy ideig még növelik a forgalmat, de a kereslet és kínálat alapvető törvényszerűségei miatt hamarosan csökkenésnek indulnak a piaci árak – idézi az eMarketer az elemzőt.

A kutatást végző cég szerint az elkövetkező néhány évben elsősorban a prémium kategóriás készülékek fogják húzni a piacot – az idén minden tíz eladásra kerülő tévé közül hét lesz felső kategóriás. Az Egyesült Államokban a háztartások több mint negyven százalékában már lapos képernyős televíziót néznek, Európában pedig harminc százalék alatt van ez az arány.

(mfor.hu)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.