The New York Times
Barack Obama és John McCain két kézzel szórja a pénzt televíziós hirdetésekre – írja a baloldali The New York Times. Eddig több mint 15 millió dollárt kaszáltak a tévécsatornák, főleg azokban az államokban, ahol jelen pillanatban még kétes a két elnökjelölt közötti küzdelem kimenetele. Az úgynevezett csatatérállamok: Florida, Pennsylvania, Ohio és Michigan. A katolikusok szavazatai is nagyon fontosak a vetélkedő feleknek, ezért ezen szavazók megnyerésére is több milliót költenek. Közben egy bíró elutasította azt a keresetet, mely arra irányult, hogy John McCaint eltávolítsák a kaliforniai szavazólistáról, mondván, hogy nem amerikai születésű. A szenátor a Panama-csatorna zónájában látta meg a napvilágot, de a bírót ez nem győzte meg a kizárás szükégességéről.
U.S. News and World Report
A lap publicistája egy fontos szavazórétegre hívja fel a figyelmet, amelyre mind Obama, mind McCain egyre nagyobb hangsúlyt helyez most. A „női háborúk” címmel illetett csatározás most a 40 évnél idősebb fehér nők szavazataiért folyik, hiszen egy szoros választás során perdöntő lehet, hogy egy adott csoport voksait ki birtokolja. A magazin arról is beszámol, hogy az Ebony és a Jet magazinok odáig mentek, hogy Obama nevével fémjelzett ingeket és táskákat kezdtek forgalmazni az USA-ban.