Az elnökjelöltek szórják a pénzt

Barack Obama és John McCain 15 milliót költött televíziós hirdetésekre – írja a baloldali The New York Times. A U.S. News and World Report szerint eközben mindkét jelölt a 40 évnél idősebb fehér nők szavazataiért küzd.

Simon Zoltán
2008. 09. 19. 11:22
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

The New York Times

Barack Obama és John McCain két kézzel szórja a pénzt televíziós hirdetésekre – írja a baloldali The New York Times. Eddig több mint 15 millió dollárt kaszáltak a tévécsatornák, főleg azokban az államokban, ahol jelen pillanatban még kétes a két elnökjelölt közötti küzdelem kimenetele. Az úgynevezett csatatérállamok: Florida, Pennsylvania, Ohio és Michigan. A katolikusok szavazatai is nagyon fontosak a vetélkedő feleknek, ezért ezen szavazók megnyerésére is több milliót költenek. Közben egy bíró elutasította azt a keresetet, mely arra irányult, hogy John McCaint eltávolítsák a kaliforniai szavazólistáról, mondván, hogy nem amerikai születésű. A szenátor a Panama-csatorna zónájában látta meg a napvilágot, de a bírót ez nem győzte meg a kizárás szükégességéről.

U.S. News and World Report

A lap publicistája egy fontos szavazórétegre hívja fel a figyelmet, amelyre mind Obama, mind McCain egyre nagyobb hangsúlyt helyez most. A „női háborúk” címmel illetett csatározás most a 40 évnél idősebb fehér nők szavazataiért folyik, hiszen egy szoros választás során perdöntő lehet, hogy egy adott csoport voksait ki birtokolja. A magazin arról is beszámol, hogy az Ebony és a Jet magazinok odáig mentek, hogy Obama nevével fémjelzett ingeket és táskákat kezdtek forgalmazni az USA-ban.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.