Borús hangulat a brit reklámpiacon

Egyre borúsabbak a kilátások a brit reklámpiacon, a hitelpiaci válság és a gazdasági lassulás következtében a hirdetési bevételek visszaestek a nyári hónapokban és a televíziós hirdetések ára több éve nem látott mélységben tartózkodik az Egyesült Királyságban - írja a Financial Times.

MNO
2008. 10. 14. 12:36
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Egyre borúsabb a brit hirdetési piac helyzete, miután a reklámok ára és ezzel párhuzamosan a hirdetési bevételek is rekordmélységbe csökkentek a harmadik negyedévben. A Billets Media Monitoring adatai szerint a reklámköltések teljes összege 1 százalékkal esett a nyári hónapokban, miközben a televíziós hirdetések ára az 1992-es évekbeli szinteken tartózkodik – írja a Financial Times.

Az Institute of Practitioners in Advertising negyedéves jelentése hasonló trendekről számol be, a számok azt mutatják hogy az elmúlt kilenc évben, amióta publikálja jelentését, nem csökkentek még ilyen mértékben a marketingköltségek. Csupán a vállalatok 13 százaléka növelte hirdetési költségeit, míg 35 százalék csökkentett.

(portfolio.hu)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.