Ganzsurova szerint a moszkvai járat idejében elindult, de Noriszkba induló járatok hétfőn szokásosan nincsenek, így más napokon indulnak oda a gépek.
A sarkkörön túli Norilszk légikikötőjében péntek óta vesztegel három repülőgép, a vállalat adósságai miatt az üzemanyag-ellátók nem hajlandók feltölteni őket. A KrasAir és a Domodedovskie Avialinii légitársaság működési engedélye kedden, október 28-án lejár.
Az orosz légiforgalmi főhatóság, a Roszaviacia korábban úgy döntött, egy hónapra meghosszabbítja az engedélyüket, hogy el tudják indítani a menetrend szerinti járatokat.
A téli repülési program végrehajtását várhatóan a moszkvai városi önkormányzat tulajdonában lévő Atlant–Szojuz légitársaság vállalja át, a későbbiekben pedig a moszkvai városi önkormányzat égisze alatt létrehozandó Avialinii Rosszii veszi át. A pénzügyi gondok miatt a KrasAirnél, illetve az AiRUnion szövetséghez tartozó többi légitársaságnál augusztusban kezdtek tömegesen késni a járatok.
Az AiRUnion fő részvényese Borisz Abramovics, aki az AirBridge Zrt. 49 százalékának tulajdonosaként közvetve a Malév résztulajdonosa is.
(MTI)
Babos Tímea már négy győzelemnél jár Wimbledonban
