Viszik a notebookot, mint a cukrot

A Toshiba az idén 50-55 ezer hordozható számítógépet ad el a magyar piacon, s ezzel 9 százalékos részesedésre tesz szert – mondta Patonai Szabolcs, a Toshiba magyarországi értékesítési vezetője az MTI-nek.

MNO
2008. 10. 18. 9:02
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Hozzátette: tavaly 32-32 ezer notebookot adtak el, s gépeik bruttó átlagára egy év alatt mintegy 5 százalékkal 150-160 ezer forintra esett. Patonai Szabolcs kifejtette: a piacon ennél nagyobb, mintegy 10 százalékos árcsökkenés volt, ám mivel a Toshiba gépei inkább a felső és a prémiumkategóriába tartoznak, a márkát nem érintette annyira az áresés, mint másokat.

A japán cég Magyarországon is megkezdte a kisebb, mintegy 100 ezer forintba kerülő, nem teljes értékű, de internetezésre jól használható hordozható számítógépek, az úgynevezett netbookok forgalmazását, amiből az idén, főleg a karácsonyi szezonban, mintegy 2 ezret szeretnének eladni.

(MTI)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.