A szekszárdi székhelyű Tarr Kft. múlt év decemberében vette át 59 településen, 35 ezer ügyfél kábeltelevíziós, szélessávú internetes és telefonos szolgáltatását a Zelka Zrt-től. Az országban először zajlott le ekkora előfizetői létszámot érintő kábeltelevíziós akvizíció. Az átvétel az internet szoftveres vezérlésétől kezdve a számlázási, működést támogató informatikai rendszerekig szinte mindent érintett. A versenyhelyzet szükségessé tette az azonnali műszaki fejlesztéseket is. Az elmúlt években elmaradt fejlesztéseket, szoftvercseréket, karbantartásokat „rohamtempóban” kell pótolni, így a munkák rövid időre koncentrálódnak, ami a velük együtt járó kisebb szolgáltatás leállásokat jobban érzékelhetővé teszi az ügyfelek számára.
A műszaki beavatkozások miatt szükséges leállásokat az éjszakai órákra időzítik, amikor a legkisebb a szolgáltatás iránti igény, és így legkevésbé zavaró az ügyfelek számára – jegyezte meg Horváth Attila. Tájékoztatása szerint az elmúlt három hónapban a nehezebb szakasz már lezárult. A fejlesztések tovább folytatódnak; Zalaegerszegen és Lentiben elkezdődtek a minőségjavulást, nagyobb internet sebességet eredményező beavatkozások és folyamatban van egy új technológia bevezetése is.
(MTI)

Fontos változást jelentett be a BKK a 3-as villamossal kapcsolatban