Kárpótolják a csődbe ment légitársaság utasait

Segítséget nyújt az Európai Fogyasztói Központ Magyarország (EFK) azoknak az utasoknak, akiknek volt jegyük a februárban csődbe ment spanyol Air Comet légitársaság valamelyik járatára, és szeretnék visszaigényelni annak árát.

MNO
2010. 02. 10. 13:11
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az EKF az MTI-hez szerdán eljuttatott közleményében jelezte: segít a kárvallott utasoknak a jegyár visszaigénylésével kapcsolatos űrlap kitöltésében, valamint a későbbiekben is tanácsot ad az ügyintézéshez.

Az EFK emlékeztetett: a légitársaság 2009. december 22-én jelentette be hivatalosan, hogy csődvédelmet kért a spanyol államtól, alkalmazottait pedig elbocsájtja, miután kudarcba fulladt a vállalat eladására tett kísérlet. A Spanyolország és Latin-Amerika közti fapados járatokra specializálódott Air Comet Légitársaság csődje vélhetően több mint 7.000 fogyasztót érint.

(MTI)

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.