Többet isznak az amerikaiak

Erős növekedést tudott felmutatni a február 6-án zárult négy hétben az amerikai szeszesitalok értékesítési volumene, derül ki az AC Nielsen statisztikájából. A 3,8 százalékos iparági volumenbővüléshez képest a Diageo és a Pernod rosszabb, a Brown-Forman viszont jobb teljesítményt mutatott fel – olvasható a portfolio.hu-n.

MNO
2010. 02. 28. 13:48
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A tavalyi hasonló időszakhoz képest az amerikai szeszesital értékesítések volumene 3,8 százalékkal nőtt januárban, az értékesítés forgalma viszont az alacsonyabb áraknak köszönhetően kisebb mértékben, 3 százalékkal került feljebb.

Az összpiac teljesítményéhez képest volumen alapon a Diageo (+0,3 százalék) és a Pernod (+0,7 százalék) is lemaradónak bizonyult, miközben a Davide Campari 5,8 százalékos visszaesést szenvedett el. Az egyes termékek tekintetében a Pernod Jameson-ja volt a kedvenc 17,6 százalékos volumen növekedéssel.

(portfolio.hu)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.