Újra lehet majd Cadillacet kapni

A General Motors (GM) ismét bevezeti a Cadillac márkát Európában, ennek érdekében új leányvállalatot alapított Cadillac Europe néven – közölte a konszern hétfőn Zürichben.

MNO
2010. 02. 22. 15:07
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az újonnan alapított vállalat európai szabványoknak megfelelő Cadillac modelleket importál majd az Egyesült Államokból és szerződéses márkakereskedő- és szervízhálózat közvetítésével értékesíti azokat. A Cadillac modellek forgalmazásával foglalkozó szerződéses márkakereskedői hálózat méretét piackutatást követően állapítják majd meg. A Cadillac eddig elenyésző mértékben képviseltette magát az európai piacon. 2008-ban még 3000 autó talált gazdára Európában, 2009-ben viszont a márka holland importőre csődbe ment. A GM globális prémium márkaként kívánja pozícionálni a Cadillacet és ennek keretében vezeti be ismét az európai piacra. A Genfi Autószalonon márciusban az új Cadillac CTS kupét mutatja be a GM.

(MTI)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.