A rövidebb, olcsóbb út a sláger

Alaposan átformálta a magyarok utazási szokásait a válság, a megváltozott helyzethez az utaztatók is kénytelenek voltak alkalmazkodni: előfoglalási kedvezményekkel, különleges akciókkal, átformált kínálattal készülnek az idei nyári szezonra az utazási irodák – írta hétfői számában a Világgazdaság a piaci szereplőkre hivatkozva.

MNO
2010. 03. 01. 7:17
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A napilap a vezető hazai utazási irodákat kérdezte arról, hogy miként hangolták újra stratégiájukat, alakították át gazdálkodásukat. Mint írták, általános tapasztalat a cégek körében, hogy a rövidebb és olcsóbb utak iránt erősödött a kereslet, a legnépszerűbb desztinációk pedig a közeli nyaralóhelyek lettek. Az idei szezont az árérzékenység jellemzi. A gazdálkodást illetően az eddigi fix helyett a cégek rugalmas gazdálkodási kereteket alkalmaznak: költségeik, beruházásaik egy részét a bevételek realizálódásához igazítják.

(mti)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.