A cég terméke a HELL energiaital az AC Nielsen piackutató cég adatai szerint 140 százalékos, mennyiségi piacrész növekedést produkált 2009-ben. A HELL teljes piaci részesedése mennyiség szerint 13,2 százalékos, értékben pedig 16 százalékos. A Nielsen adatai szerint, a miskolci központú vállalat 7,2 millió literes forgalmával egyedül többet ad el, mint a két legnagyobb magyarországi energiaital márka összesen. Szilágyi László szerint a válságban is erőteljes növekedés egyik fő oka, hogy a cég jól működő disztribútori hálózatot épített ki, a diszkont kategórián kívül minden típusú kiskereskedelmi egységben hozzáférhetőek a HELL termékei.
Ezenkívül a hatékony marketingköltéseket és a kiegyensúlyozott árpolitikát nevezte meg a bővülés magyarázataként. A teljes egészében magyar tulajdonban álló HELL Energy Kft. Magyarországon kívül jelenleg tizenhat országban forgalmazza termékeit és három kontinensen rendelkezik irodákkal, önálló értékesítési, illetve logisztikai rendszerekkel. A többek között az Egyesült Királyságban, Spanyolországban, Oroszországban és Új-Zélandon jelen lévő cég ügyvezető igazgatója szerint Lengyelországban jelentős bővülést érhet el a HELL az idei évben. A külföldi leányvállalatok árbevételi adatairól azonban nem kívánt nyilatkozni.
(MTI)

Ókori tárgy került elő egy családi vitrinből