Hiába vártuk a ma esedékes családi pótlékot és gyest a számlánkra – írta egy férfi szerkesztőségünknek. Mint kifejtette, végül a K&H Bank egyik fiókjában érdeklődtek, mi történt, mire azt a választ kapták: összeomlott a rendszer, és délután 14 óra után kapjuk meg a pénzt, ha sikerül helyreállítani a hibát.
A K&H rendszereiben a mai napon műszaki hiba lépett fel, melynek elhárítását és a rendszer teljes helyreállítását a K&H-csoport IT-munkatársai a hiba első észlelése óta kiemelt feladatként kezelik, és mindent megtesznek ennek érdekében – írta az MNO kérdésére a bank közleményében. Mint kifejtik, ezen idő alatt a K&H fiókhálózata nem teljes körűen működik, a szolgáltatások korlátozottan, csak a honos fiókokban érhetők el. Az e-bank szolgáltatás elérhető, az ATM-ek és a POS-terminálok működnek.
A bank az okozott kellemetlenségekért ügyfelei elnézését kéri. Hozzáteszik: amennyiben az ügyfelek más jellegű problémát is észlelnek, kérjük, jelezzék a bank felé, a fiókok és a Telecenter munkatársai készséggel állnak rendelkezésükre.
A pénzintézet többszöri kérdésünkre sem tudta megmondani, hogy az érintettek mikor juthatnak járandóságaikhoz, csupán megismételte a korábban közölteket, mely szerint „mindent megtesznek a hiba elhárítása érdekében”.

Rendhagyó árverés – melltartók és bugyik milliós tételben a NAV kínálatában