Seszták Ágnes: Az a helyzet, hogy a PR-szakértőkhöz meg a reklámmenedzserekhez még nem jutott el az új óvodai nevelési program. Nevezetesen a passzus, amely szerint a nemi identitást sem hangsúlyozni, sem provokálni, sem folyamatosan adagolni a pici fejecskékbe nem szabad. Embernek születünk, és piacvezető főemlősként majd csak eldöntjük, hogy kik is akarunk lenni. Férfiak vagy nők. Kellő túlzásokkal, de jogos aggodalmakkal megterhelve volt valami lárma a nyilvánosságban ez ügyben. Amúgy a köznépnél még nemigen csapódott le a genderfilozófia (minek dzsendereznek, amikor a szó alapja a gens, gentis, nemzetség, faj, és nyilván az angolok is a latinból vették át).
A teljes cikket a Magyar Nemzet hétfői számában olvashatja.
Brüsszel és a végletek hete – háború, migráció, terror















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!