Hiábavalónak bizonyultak a győriek kérései Molnár Csabához?

Hiába kérték a győriek a kormánytól és annak korábbi közlekedési miniszterétől, Molnár Csabától a 82-es számú főút bevezető szakaszának tehermentesítését, a város MSZP-s országgyűlési képviselője a 2010-es költségvetés vitájánál leszavazta a fejlesztéshez szükséges támogatást. A főút a megyeszékhely átmenő forgalmának 25 százalékát bonyolítja le, nagy légszennyezettséget okoz, a környező házak repedeznek, és sok a súlyos baleset.

MNO
2010. 04. 09. 17:52
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az európai parlamenti választások kampányában félkész hidat adott át Molnár Csaba kancelláriaminiszter Győrben. Később többször is olyan beruházások avatása miatt látogatott a választókörzetébe, amelyekre a pénzt még mindig várják a kivitelezők. Az országgyűlési választások kampányában Molnár Csaba már inkább elkerülte Győrt, ahol egyéni mandátumért indul április 11-én.

A győriek szerették volna személyesen is megkérdezni Molnár Csabától, miért szavazta le a 2010-es költségvetés vitájánál a 82-es számú főút tehermentesítésére tett fideszes módosító indítványt, de erre, lakossági fórum híján a kampányban nem volt alkalmuk. „Győrnek ez az utolsó olyan bevezető útszakasza, amely nem került még tehermentesítésre” – mondta el Simon Róbert Balázs Győr-Szabadhegy önkormányzati képviselője.

Szakács Imre győri fideszes képviselő indítványában 750 millió forint szerepelt a 82-es főút elkerülőjének a megépítésére. „Legnagyobb sajnálatomra a parlament többsége elutasította ezt a javaslatomat. Ami pedig igazán fájó volt ebben, az az, hogy a volt szocialista közlekedési miniszter, Molnár Csaba, aki győri országgyűlési képviselő is, nemet nyomott erre a javaslatra. Neki is tudnia kell, hogy igen rossz állapotú az út, és hogy mennyire lehetetlenné válik a közlekedés a reggeli és a délutáni csúcsforgalomban” – fogalmazott Szakács.

Győrben már elkészültek a tehermentesítő szakasz vasúti felüljáróval összekapcsolt tervei is, ám az állami tulajdonban lévő főútvonal fejlesztésének költségeit az önkormányzat nem tudja felvállalni.

(hírTV)

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.