A konferencián a magyar gazdasági élet képviselői, hazai és nemzetközi nagyvállalatok döntéshozói, marketing-, pr- és médiaszakemberek, valamint reklámcégek vezetői találkoznak. Az idei rendezvény mottója: Kritikus tömegek. A kétnapos konferencián a magyar rádiós piac telítettségének mértékéről, az analóg-digitális műsorszórás átmenetének lépéseiről, az online média közösségeinek fogyasztói célcsoportokként való értelmezéséről, a műsorszponzorációról ugyanúgy szó lesz, mint a médiaszabályozás aktuális kérdéseiről vagy a közszolgálati médiumok előtt álló feladatokról.
A reklámpiac szakemberei elemzik a reklámbevételek globális csökkenésének okait, és arról is beszélnek, hogyan lehet megtartani a közönséget, miközben egyre több csatorna és portál jelenik meg a piacon.
(mti)
Orbán Viktor és Lázár János együtt tart Lázárinfót a szegedi háborúellenes gyűlésen – kövesse nálunk élőben! + videó















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!