Mérné az ügyfelek elégedettségét az APEH

Ügyfél-elégedettségi felmérést indít május 17-től az Adó- és Pénzügyi Ellenőrzési Hivatal (APEH) ügyfélszolgálatain és honlapján – közölte az APEH hétfőn.

MNO
2010. 05. 17. 10:01
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A közlemény szerint a másfél évvel ezelőtti kutatás folytatásaként az adózók újra elmondhatják véleményüket az adóhatóság szolgáltatásairól és ügyfélszolgálati tevékenységéről, amivel fontos visszajelzést adhatnak a hivatal munkájáról és működéséről. A következő három héten az ügyfelek, akik az APEH ügyfélszolgálati irodáiban egy 17 kérdésből álló kérdőívet tölthetnek ki az ügyfélszolgálat munkájáról, az elmúlt időszak változásairól. Hasonló kérdőívvel találkozhatnak azok is, akik felkeresik a www.apeh.hu internetes oldalt, ahol az adóhivatal honlapjáról is elmondhatják véleményüket. A felmérés eredményeit a hivatal figyelembe veszi a szolgáltatások és az ügyintézés fejlesztésekor – ígéri közleményében az APEH.

(MTI)

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.