A közlemény szerint a másfél évvel ezelőtti kutatás folytatásaként az adózók újra elmondhatják véleményüket az adóhatóság szolgáltatásairól és ügyfélszolgálati tevékenységéről, amivel fontos visszajelzést adhatnak a hivatal munkájáról és működéséről. A következő három héten az ügyfelek, akik az APEH ügyfélszolgálati irodáiban egy 17 kérdésből álló kérdőívet tölthetnek ki az ügyfélszolgálat munkájáról, az elmúlt időszak változásairól. Hasonló kérdőívvel találkozhatnak azok is, akik felkeresik a www.apeh.hu internetes oldalt, ahol az adóhivatal honlapjáról is elmondhatják véleményüket. A felmérés eredményeit a hivatal figyelembe veszi a szolgáltatások és az ügyintézés fejlesztésekor – ígéri közleményében az APEH.
(MTI)
Szoboszlai egy vadállat az ellenfél edzője szerint, és nem hisz a sérülésében















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!