Magyar bronzérem a cannes-i reklámfesztiválon

Bronzéremmel térhet haza két magyar fiatal a cannes-i reklámfesztiválról: Kun Judit és Deme Dániel munkáját a cyber kategóriában találták harmadik legjobbnak.

MNO
2010. 06. 24. 17:04
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Kun Judit és Deme Dániel bronzérmet szerzett a napokban zajló cannes-i reklámfesztivál Young Lions versenyének cyber kategóriájában. A zsűri 35 csapat közül ítélte a harmadik legjobbnak a társadalmi célú munkájukat: a Channel 16 nevű, májusban létrehozott társadalmi célú weboldal és a mögötte álló nemzetközi szervezetek, bloggerek és magánszemélyek számára kellett egy online hirdetést tervezniük, amely növeli a site ismertségét és arra buzdítja az embereket, hogy csatlakozzanak ehhez a globális közösséghez.

A reklámfesztiválon indult 29 magyar nevezésből már csak kettő van versenyben: a film kategóriában a Kapd el őket! tévészpot, az integrált és titánium kategóriában pedig a Cluso Vatera Vera kampánya. Előbbi shortlistjeit ma, utóbbiét holnap hirdetik ki.

(kreativ.hu)

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.