Kun Judit és Deme Dániel bronzérmet szerzett a napokban zajló cannes-i reklámfesztivál Young Lions versenyének cyber kategóriájában. A zsűri 35 csapat közül ítélte a harmadik legjobbnak a társadalmi célú munkájukat: a Channel 16 nevű, májusban létrehozott társadalmi célú weboldal és a mögötte álló nemzetközi szervezetek, bloggerek és magánszemélyek számára kellett egy online hirdetést tervezniük, amely növeli a site ismertségét és arra buzdítja az embereket, hogy csatlakozzanak ehhez a globális közösséghez.
A reklámfesztiválon indult 29 magyar nevezésből már csak kettő van versenyben: a film kategóriában a Kapd el őket! tévészpot, az integrált és titánium kategóriában pedig a Cluso Vatera Vera kampánya. Előbbi shortlistjeit ma, utóbbiét holnap hirdetik ki.
(kreativ.hu)
Ukrán vezérkar: eltaláltak egy kőolajterminált a Krasznodari területen















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!