Több mint 7 millió eurót vettek ki a polgárok zsebéből?

Az ellenzéki Smer elnöksége hétfőn foglalkozni fog a népszavazással és a helyhatósági választásokkal is. A párt továbbra is élesen bírálja a referendumot.

MNO
2010. 09. 05. 14:51
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

„Valaki a polgárok zsebéből fizette ki a parlamenti választások legdrágább kampányát. Az egyetlen cél a választási siker volt” – mondta Vladimír Manka, a párt alelnöke a SITA hírügynökségnek a szeptemberi népszavazással kapcsolatban, amit a kormánypárti SaS kezdeményezett még parlamenten kívüli pártként. A népszavazás költségei 7 224 000 eurót tesznek ki.

Szerinte az SaS a petíciós akcióján csábító kérdéseket vetett fel az állampolgároknak. „Ki ne szeretné, hogy a politikusok ne drága autókkal járjanak? Nekem ehhez azonban nincs szükségem népszavazásra. Magam döntöttem, ellentétben Richard Sulík házelnökkel, aki hatalomra kerülése után nem adta fel a drága autót” – tette hozzá Manka.

Az SaS, mely a szeptemberi népszavazást kezdeményezte, nem jelölte képviselőjét a Központi Választási Bizottságba, a kerületi bizottságokba pedig csak öt embert ültetett. A kormánypárt viszont valamennyi választókörzet bizottságába jelölt tagot, Fico szerint valószínűleg azért, mert őket fizetik ezért.

Manka szerint a Smer olyan jelölteket akar állítani a helyhatósági választásokon, akik sikeresek lehetnek, és megnyerhetik a választásokat a kerületi és járási központok többségében. Elmondása szerint a Smer bizonyítani szeretné, hogy a legerősebb párt Szlovákiában, ezért minőségi embereket jelöl mind a polgármesteri, mind a képviselői posztokra. A helyhatósági választásokra november 27-én kerül sor.

(bumm.sk)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.