A társaság közleménye szerint a 800 ezer budapesti háztartás nagy része számára ez legalább havi négy-öt számla online intézését teszi lehetővé, egyetlen regisztrációval. „Mára már közel 65 ezer ügyfél regisztrált a rendszerünkbe. A szinte teljes budapesti szolgáltatói lefedettséget elérve arra számítunk, hogy főként fővárosi fogyasztók csatlakozása nyomán az év végére már a 100 ezres szintet közelíti majd a Díjnet.hu ügyfeleinek száma” – mondta Majtényi Kálmán, a Díjnet Zrt. vezérigazgatója.
A Díjnet.hu 2007-es indulása óta folyamatosan bővült a rendszerben elérhető számlakibocsátók köre. A víz-, a csatorna-, a szemétszállítási- és a kéményseprőszámlák már a kezdetek óta elérhetőek és rendezhetőek voltak a rendszeren keresztül, míg az áramszámlát a tavalyi évtől, a gázszámlát pedig mostantól tudják a fogyasztók kezelni ezen a felületen. A közműveken kívül országos műsorszolgáltatóként a UPC, illetve számos budapesti társasház is megtalálható a Díjnet.hu felületén, a közeljövőben pedig új szolgáltatói kört képviselve a biztosítók is megjelenhetnek.
Egyre több vidéki régióban is bővül a lefedettség: Észak-kelet Magyarországon az ÉMÁSZ, míg Dél-Magyarországon a Szegedi Vízmű vált a közelmúltban elérhetővé a Díjnet.hu rendszerében. „Terveink szerint egy országos, és két-három regionális közüzem csatlakozása várható még a rendszerhez az év végéig” – mondta Majtényi. A Díjnetet használók a számlákat elektronikus formában kapják, beérkezésükről e-mailben figyelmezteti őket a rendszer. A számlákat egyedi átutalással, csoportos beszedési megbízással, mobiltelefonos, illetve internetes bankkártya-alapú fizetéssel, valamint egyes partnerbankok internetbanki felületén egyaránt ki lehet egyenlíteni. A szolgáltatás igénybevétele nem jelent plusz költséget az ügyfelek számára.
(MTI)

Megrázó részletek derültek ki az M6-oson történt gázolásról