Népszerűsítették a címkét, díjat kaptak

Egy portugál szálloda, egy francia papíripari cég és egy hollandiai székhelyű, nemzetközi kozmetikai vállalat nyerte az idén az Európai Unió ökocímke-népszerűsítési díját.

MNO
2010. 10. 19. 13:37
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A díjjal azokat jutalmazzák, akik kiemelkedően sokat tettek azért, hogy mindenki megismerje az Európai Unió környezetbarát termékeket és szolgáltatásokat jelölő, úgynevezett ökocímkéjét. A címke egyre népszerűbb: az unión innen és túl már csaknem 25 ezer terméket és idegenforgalmi szolgáltatást fémjelez. Ökocímkét csak olyan termék kaphat, amely egy független testület tanúsítványa alapján szigorú környezetvédelmi és teljesítménybeli kritériumoknak felel meg.

Az idén a díjra 13 vállalkozást jelöltek 11 EU-országból. A madeirai Jardim Atlantico szálloda, a párizsi székhelyű Arjowiggins Graphic és a hollandiai székhelyű Sara Lee Corporation a címkével kapcsolatos reklámkampányáért nyerte el a kitüntetést.

(MTI)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.