248 százalékkal nőtt a forgalom

A 3–5 csillagos budapesti szállodák a válság időszakában két és félszeresére növelték az interneten keresztül értékesített szobaéjszakáik számát – áll a BDO Magyarország 2011 áprilisában készített felmérésében.

MNO
2011. 05. 25. 20:02
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A budapesti online szállodafoglalási piac töretlen fejlődését mutatja, hogy öt év alatt a budapesti 3–5 csillagos online foglalások több mint nyolcvan százalékát adó online utazási irodák forgalma a 3–5 csillagos budapesti szállodákban 248 százalékkal növekedett, elérve a 620 ezer szobaéjszakát. A budapesti 3–5 csillagos online szobaéjszakák teljes száma a BDO becslései szerint 2010-ben 774 ezer volt, amely az összes budapesti szobaéjszaka 23 százalékát teszi ki.

A felmérés szerint a kisebb 3–4 csillagos független szállodáknál, ahol kiemelt hangsúlyt helyeznek az online marketingre és az értékesítésre, ma már akár a bevétel 60-70 százaléka is származhat online forrásból – emelte ki Hegedűs Attila, a BDO Hotel és Ingatlan ügyvezetője a közlemény szerint.

(MTI)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.