Együttműködnek a Hungaroringgal

Stratégiai együttműködési megállapodást kötött a nemzetközi sportesemények kedvező turisztikai hatásának erősítésére a Hungaroring Sport Zrt. és a Magyar Turizmus (MT) Zrt. pénteken Budapesten.

MNO
2011. 05. 27. 13:49
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A megállapodást Gyulay Zsolt, a Hungaroring Sport Zrt. elnök-vezérigazgatója és Horváth Gergely, a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatója írta alá. Az együttműködés célja, hogy növeljék a magyar turisztikai úti célok nemzetközi ismertségét, a belföldi és a beutazó turizmus teljesítményét, bevételét. Az együttműködés értelmében a két társaság meghatározza a közös marketingtevékenységet igénylő piacokat, a vendégforgalom növelése érdekében saját médiafelületeiken felhívják a figyelmet a magyar turisztikai lehetőségekre, és egyeztetik a külföldi értékesítő partnerek részére közvetítendő üzeneteiket.

Az aláírást követő sajtótájékoztatón Gyulay Zsolt hangsúlyozta, hogy felbecsülhetetlen reklámértéket rejtenek a magyarországi világversenyek, amelyeknek sok pozitív üzenetük van az országról. Szeretnék, ha a Hungaroring és az ott zajló események minél ismertebbek lennének.

Horváth Gergely kiemelte, hogy tavaly két olyan rendezvény volt – egy szakmai világkongresszus és a Forma–1 verseny –, amelyek során telt ház volt a fővárosi szállodákban, ezzel szemben Bécsben ötven olyan rendezvényt tartanak nyilván, amikor szinte teljes egészében megtelnek a szálláshelyek. Az MT Zrt. vezérigazgatója szerint a Hungaroring versenyén a reklámfelületeken Magyarországot, a turisztikai lehetőségeket is fel lehetne tüntetni, erről tárgyalnak a rendezvény jogdíjtulajdonosaival.

Kérdésre válaszolva Gyulay Zsolt elmondta, hogy a Hungaroring-pálya felújítására 160 millió forintot szánnak az idén, de ez az összeg változhat. Elmondta azt is, hogy jól állnak a június 3–5-i túraautó-világbajnokság előkészületeivel, a verseny plakátján már látszik a két szervezet együttműködése. Horváth Gergely kérdésre válaszolva közölte: a Budapesti Turisztikai Szolgáltató Központ feladata erőfeszítéseket tenni annak érdekében, hogy az ideérkező turisták jó hírét vigyék az országnak, és a szolgálat ezen dolgozik.

(MTI)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.