A PH márkái 2007 óta egységesen a hároméves gyári garanciának megfelelő szolgáltatást kapták. A nemrégiben négy évre kiterjesztett garancia mögött Magyarországon az importőr áll saját kockázatára, míg más európai országokban a vevőknek meg kell vásárolniuk a pluszszolgáltatást. A programot kísérleti jelleggel a múlt év végén már elkezdték, és a cég vezetői május elején, az új szerviz- és garanciaprogram indításakor arról számoltak be, hogy a kedvezményes ajánlatok 35 százaléknyi, addig passzív ügyfelet vonzottak vissza a márkaszervizekbe, 1,2 milliárd forintos forgalmat generálva.
Az átfogó garanciális és szervizprogram első eleme a Garancia 4 program, amely az autó üzembe helyezésétől számított négy évig vagy 200 ezer kilométeres futásteljesítményig vehető igénybe. A hivatalosan május elején indított programban kezdetben a Seat, a Skoda és a Volkswagen vett részt, az Audi még egyeztetett a négyéves garancia kialakításáról. Mostantól az Audi 14 magyarországi márkakereskedésében és további hat Audi-szervizszerződéssel rendelkező partnerénél érhető el a garanciaprogram, amely a márka bármely más országban működő márkakereskedéseiben is érvényesíthető. A program a 2007-ben útjára indított és minden tekintetben sikeres Audi CarLife Plus tartalmi felfrissítését és szervizpiaci trendekhez igazítását jelenti – közölte a PH.
Eppel János, a PH ügyvezető igazgatója már a múlt év végén jelezte, hogy a válság hatásai az idén elérik a szervizeket, hiszen az elmúlt két év során el nem adott autók miatt egyre kevesebb megbízás jut a szerelőműhelyeknek, amelyek hálózata a korábbi évek sokkal nagyobb forgalmára épült ki. Erre a helyzetre válaszul indította útjára a Porsche Hungaria a szervizprogramot, amelytől akár 50 százalékos bővülést remél a javítási forgalomban.
(MTI)
Megint hazudtak Magyar Péterék