Autólízing lakossági ügyfeleknek

MTI
2001. 12. 29. 0:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Postabank-Leasing a jelenlegi kilencszázalékos piaci részesedését a személyautó-vásárlások finanszírozásában a jövő évben 12-13 százalékosra kívánja növelni – nyilatkozta Mészáros György, a lízingcég vezérigazgatója. A búcsúzó évről elmondta: a döntő részben személygépjármű-vásárlások finanszírozásával, az ehhez kapcsolódó lízingtevékenységgel foglalkozó társaság 16 ezer szerződést kötött. Ennek alapján 26 milliárd forintot közvetítettek ki a gépjárművásárlóknak. A lízingcég szolgáltatásai segítségével megvett autók eszközértéke negyvenmilliárd forint volt beszerzési áron.
A cég fő profilját mára nyolcvan százalékban az új autók, míg kisebb részt a használtautó, a motorkerékpár, és mindössze egy-két százalékban az orvosi műszerek képviselik. A finanszírozott gépkocsiknál az átlagos hitelek futamideje három év, és forintalapú, illetve devizaalapú hitelellátást is biztosítanak a magánügyfeleknek, emellett a kis- és középvállalkozásoknak. A flottafinanszírozás nem jellemző a cégnél, a partnerek döntő része lakossági ügyfél. A finanszírozott autók átlagos értéke 2,5 millió forint volt az idén.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.