Tavalyelőtt jött létre három cég összevonásával az e-Group Magyarország Rt. mint e-üzleti megoldásokat szállító cég, ma az amszterdami székhelyű e-Group Europe B.V. százszázalékos leányvállalata. Az anyacég képviseletekkel rendelkezik Csehországban, Lengyelországban, a közeljövőben Németországban és az Egyesült Királyságban is terveznek irodákat létrehozni. A cégcsoport 2001-ben 2,1 millió euró bevételt ért el, az idei terv három és fél millió euró.
Tavaly megszerezte a cég a szoftverfejlesztési üzletágában a nemzetközileg elismert minőségbiztosítást, a CMM-skálán a hármas szintet. Ennek is köszönhető a közelmúlt több projektje, mint például a New York-i székhelyű Blue Flame Data céggel kötött fejlesztési megbízás. A megbízó multinacionális üzletláncok számára készít speciális, vevői szokásokat regisztráló szoftvert, egyfajta online stratégiai játékot.
A közelmúltban vezették be Kelet-Közép-Európa első szolgáltatásirányítási rendszerét a CAMSCO Kft.-nél, a HVB Bank Csoport tagjánál. A Changepoint nevű kanadai rendszer a cég teljes szolgáltatásirányítási folyamatát kezeli, beleértve az eladási és marketingtevékenységet, a szerződés- és projektmenedzsmentet, illetve a támogatást, a követést is.
Kínálnak lehetőséget az úgynevezett gyorsan forgó termékek gyártói számára vevői adatbázisok képzésére, a márkahűséget szolgáló akciók lebonyolítására, interaktív vásárlói kapcsolattartásra — a klasszikus pontgyűjtő, ajándékakciós kampányokhoz hasonlóan —, de a vevőkkel való kapcsolattartás egyszerre több platformon történik, a web-site-tól egészen az SMS-ig bezárólag.
Új termék a palettán a kanadai Websmart céggel közösen fejlesztett bankkártya méretű audio kártya, amely egy huszonnégy karakterből álló hangjel alapján azonosítja tulajdonosát. A munkamegosztás szerint az e-Group végzi a kártyával kapcsolatos projekteket, és ellátja az európai disztribúciót.
Az AudioSmartCard, illetve az AudioSmartCarddal ötvözött bankkártya azonosításra, fizetésre, adatok titkosítására, használható, alkalmas például elektronikus fizetések biztonságának emelésére. A kártya tulajdonosa azonosíthatja magát minden olyan rendszer számára, amellyel hang- vagy adatkapcsolatot képes létrehozni. Lehet ez számítógépes rendszer, a számítógép mikrofonján és hangkártyáján keresztül, fizetési rendszer telefonon keresztül történő kapcsolatfelvétellel vagy call center szolgáltatás. Az integrált kártya használható hagyományos ATM-ekhez, POS-terminálon keresztüli fizetésre és telefonon keresztül történő azonosításra, fizetésre.
A rendszer infrastruktúrája három részből áll: — az azonosításra szolgáló kártyából, amelyet a felhasználó birtokol; — az azonosítást végző központból, amely az ügyfél adatait és digitális aláírását tárolja; — valamint opcionálisan az azonosító-központot a banki hálózattal összekötő, pénzügyi tranzakciókat lehetővé tevő kapcsolatból.
Reagált Zelenszkij embere arra, hogy az Északi Áramlatot egy ukrán tiszt robbantotta fel
