A madridi járat naponta közlekedik a két város között, a karibi, illetve a többi spanyol célállomásra a szükséges hatósági engedélyek megszerzése után juthatnak el a Malév utasai. Egy-két héten belül módosítják a magyar–spanyol légügyi megállapodást, így várhatóan az új útirányokkal bővíti kínálatát nyártól a Malév. A megállapodás szerint az Aeroplex, a Malév karbantartó leányvállalata végzi az Air Európa Boeing 767 és 737 típusú repülőgépeinek hangárjavítását.
A Malév Rt. az első negyedévben 4,2 milliárd forintos veszteséget könyvelhetett el, ami 600 millió forinttal maradt el a tervezettől és 1,7 milliárd forinttal volt alacsonyabb, mint egy évvel korábban. Váradi József hangsúlyozta, hogy a légitársaságok általában veszteséget könyvelnek el az első és a negyedik negyedévben, míg a nyereséget a második és harmadik három hónap termeli. A jelenlegi járatfoglalások alapján a második negyedévben már a tervezett 500 millió forintot meghaladó, milliárdos nagyságrendű nyereséget, a harmadik negyedévre pedig 4-5 milliárd forintos pozitív eredményt terveznek a Malévnál.
A társaság vesztesége az idén a tervek szerint 2,3 milliárd forint lesz. A Malév Rt. minőségi javulást, a poggyászlopások visszaszorulását várja a Defend Security Kft.-vel kötött megállapodástól, amely éves szinten 10 százalékos költségmegtakarítást eredményez a légitársaságnak.
A poggyászlopások számát tekintve a Malév az európai társaságok középmezőnyében foglal helyet, ezen a területen az elmúlt időszakban nem sikerült átütő eredményeket elérni. Váradi József hangsúlyozta, hogy a Defend elődjével, a Civil Biztonsági Szolgálat Rt.-vel éppen azért bontották fel a szerződést, mert a légitársaság szolgáltatása a csomagkezelés területén nem javult. A pályázatra a Group 4-et is meghívták, a Defend kedvezőbb ajánlatot tett.
Rendkívüli parlamenti ülést kezdeményezett az ellenzék, a Fidesz nem lesz ott
