Szovjet „vízibuszos” idők emlékét őrzi a Balatonon a 33 méter hosszú, 5 méter széles, 180 férőhelyes Lelle motoros. Az 1978-ban épített hajóra igencsak ráfért a fiatalítás, ezért döntött úgy a siófoki cég, hogy új, nagy fordulatszámú, halk járású és a legszigorúbb európai előírásoknak is megfelelő, környezetbarát motort kap a Lelle. Kicserélik a már elhasználódott belső burkolatot és a bútorzatot, valamint korszerű navigációs rendszert építenek bele. A 75 milliós rekonstrukció munkaerő-megtakarítást is eredményezett.
Balatonakaliban a hatvanas évek végén kőszórásos mólóra és egy fa kikötőhíd építésére futotta a Mahartnak és a helyi tanácsnak, amit a kilencvenes évek elején egy vasbeton kikötővel „váltottak ki”. A BH Rt. emberei egy hónap alatt varázsoltak díszburkolatot az akali mólóra, és új lámpatesteket is kapott a sétány, csaknem ötmilliós beruházással. Horváth Gyulától, a hajózási társaság vezérigazgatójától megtudtuk: Akaliban folytatódik a kikötőkorszerűsítés, és új hajóállomást is építenek. A balatoni hajóstársaság előző évi 83,1 millió forintos adózás utáni nyereségének minden egyes fillére fejlesztésre fordítható. A tulajdonosok, a Magyar Fejlesztési Bank és a 22 helyi önkormányzati a korábban eldöntött tőkeemelés tudatában határoztak erről.
Magyar Péterék hazudtak a rendezvényük költségeiről