Évek óta fájlalják Fenyvesen, hogy nincs pénz az ötvenes években épült, igencsak elhasználódott kisvasútpálya felújítására, így már az sem szokatlan, hogy helyenként öt kilométeres sebességkorlátozásra kényszerülnek a kisvonatok masinisztái. Gazdátlan a balatoni régió egyetlen kisvasútja, és ráfizetéses is, következésképpen a MÁV Rt. az évenkénti segélykiáltásokra csak néhány tízmilliós támogatással „válaszol”, mondván, a kisvasút működtetése elsődlegesen turisztikai érdek.
Lombár Gábor, Fenyves megkeseredett polgármestere lapunknak úgy fogalmazott, hogy az üzemszünet az első lépcső a kisvasút megszüntetéséhez. Ezért is hívta meg a hét végi kisvasútünnepre a balatoni régió országgyűlési képviselőit, remélve, hogy miután a helyszínen szembesülnek a szomorú valósággal, bekapcsolódnak a vasútmentő akcióba. Bár az év elején a helyiek és a Somogy megyei önkormányzat kezdeményezésére közhasznú társaság alakult a fenyvesi kisvasút életben tartására, a jelek szerint ez sem garantálja a gondtalan üzemeltetést.
A kht. életre hívásának egyik szorgalmazója, Damásdi Miklós, a Somogy megyei közgyűlés alelnöke szerint nincs ok az aggodalomra. Lapunknak azt mondta: a Somogy Megyei Területfejlesztési Tanács még e héten „mentőövet dob” Fenyvesnek, és pályázati pénzhez is juthat a kisvasúttársaság. Az alelnök szerint a területfejlesztési támogatás és a pályázati pénz elegendő lesz a legsürgetőbb sínfelújításokhoz. Egyébként pedig az üzemszünet elrendelése azért történt, hogy megkezdődhessen a pályarekonstrukció – fűzte hozzá.
Terhes nőt akart megerőszakolni egy részeg nyugdíjas + videó
