Tegnap technikai okokból egész Budapesten szünetelt az OTP-Garancia Biztosító gépjárműkárokkal kapcsolatos ügyfélszolgálati tevékenysége – erősítette meg Vályogos Győző, a biztosítótársaság kommunikációs vezetője lapunk értesülését. A szakember szerint azonban az ügyintézés mától változatlan helyszíneken és feltételekkel folytatódik.
Vályogos úgy fogalmazott: a Garancia ügyfeleinek magasabb színvonalú kiszolgálása érdekében, a növekvő feladatokra és elvárásokra tekintettel átalakította budapesti gépjármű-kárrendezési szervezetét, s ez volt a leállás oka. Cáfolta információnkat, amely szerint az egyik kárrendezési telephelyen két fő kivételével menesztették volna a harmincfős munkatársi gárda nagy részét. Mint mondta, az átszervezés után az alkalmazottak új feladatot kapnak majd.
A Magyar Biztosítók Szövetsége adatbázisa szerint a Garancia idén szeptemberig négymilliárd forint díjbevételt ért el a kötelező gépjármű-biztosításoknál, míg károkra 3,21 milliárdot fizettek ki. A cascónál 2001-ben 3,5 milliárd forint díj folyt be, a kárkifizetés mértéke 2,22 milliárd forint volt.
Antiszemita tartalmak miatt törölt bejegyzéseket a Grok, Elon Musk chatbotja
