A Golf még soha nem volt ilyen értékes a VW számára mint napjainkban. Egyrészt, a járműipar egyre nehezebb helyzete még soha nem okozott ennyi problémát, soha nem érintette ilyen súlyosan a legnagyobb gyártókat. Másrészt, az első számú „húzóló” kiöregedett, a Golf IV-et 1997 óta szinte változatlan formában gyártják. A növekvő és mindenek előtt hely tekintetében is növekvő konkurenciával (Peugeot 307, Renault Mégane) szemben így egyre inkább hátrányba került. A Golf V-öt a Frankfurti Autószalonon tekintheti meg először a nagyközönség, a premier pontos dátuma szeptember 6.
A legfontosabb paraméterek távirati stílusban:
Golf V
- 1,759 m széles (plusz 2,4 cm a Golf IV-hez képest)
- 1,483 m magas (plusz 3,9 cm)
- 4,204 m hosszú (plusz 5,7 cm)
- 6,5 cm-rel megnőtt a hátul ülők lábtere
- 5,4 cm-rel nőtt a belső tér hossza
- 17 literrel, 347 literre változott a csomagtér befogdóképessége.
A Golf V kezdetben három- és ötajtós változatban, Comfortline, Trendline, Sportline felszereltséggel lesz kapható. A biztonságról minden modellnél alapáron 6 légzsák, 5 fejtámla, ugyanannyi hárompontos biztonsági öv, új, még biztonságosabb kormányoszlop és ütközéskor behúzódó pedálok gondoskodnak.
A forgalomba kerüléskor négyféle motor közül választhatnak a vevők:
1,4 és 1,6 literes benzinesekből, amelyek teljesítménye 75 illetve 115 lóerő, vagy az 1.9 PD TDI és a 2.0 TDI 105 illetve 140 lóerős dízelmotorokból. Mindkét esetben az erősebb aggregáthoz hatsebességes manuális sebességváltó jár szériafelszerelésként.
Zsidók elleni tömeges merényletet tervező terroristákat nyilvánítottak bűnösnek Angliában















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!