Félmilliárdos kampány indul

A Leo Burnett Budapest Kft. nyerte el a Miniszterelnöki Hivatal 500 millió forintos kommunikációs és reklámpályázatát. Braun Róbert helyettes államtitkár szerint a lakosság tájékoztatásába beletartozik a fizetett eszközök használata. Ma még nem tudni, hogy milyen intézkedések népszerűsítéséhez veszik igénybe a cég szolgálatait.

2003. 11. 05. 23:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Leo Burnett Budapest Kft. nyerte el a Miniszterelnöki Hivatal által kormányzati kommunikációs kampányok tervezésére és megvalósítására kiírt 500 millió forintos keretösszegű közbeszerzési pályázatát – közölte tegnap Braun Róbert helyettes államtitkár a hivatalos eredményhirdetéssel egybekötött sajtótájékoztatón. A tárgyalásos eljárást a MeH a 2004. május 31-ig tartó időszak kormányzati kommunikációs, reklám-, rendezvényszervezési és médiavásárlási feladatainak ellátására írta ki. A legfőbb szempont az ár volt – mondta Braun Róbert.
Braun Róbert kérdésre válaszolva elmondta: ma még nem tudni, hogy milyen kormányzati intézkedésekhez veszik igénybe a cég szolgálatait. Ugyanakkor a pályázóknak egy mintaprojektet is készíteniük kellett az elbírálás során, melyben a feladat az Európa-terv egyes elemeinek a reklámkommunikációs eszközökkel történő hirdetése volt.
Kérdésünkre, miszerint a 2004. május 31-ig tartó időszak összefüggésben van-e a június 13-i európai parlamenti választásokkal, Braun azt válaszolta: a dátumok közelségén kívül nincs összefüggés. Arra, hogy nem tart-e attól a vádtól, hogy a kormány közpénzből reklámozza önmagát, kifejtette: „a kormányzatnak az a célja, hogy a lakosságot minél teljeskörűbben tájékoztassa, ebbe éppúgy beletartozik, hogy fizetett eszközöket alkalmazzon.” Braun további kérdésre válaszolva kifejtette: a bírálati szempontok között nem szerepelt, milyen a cég tulajdonosi háttere, és az sem, milyen kormányzati kommunikációs tapasztalatai vannak.
A helyettes államtitkár szólt arról is, hogy további két kommunikációs tárgyú pályázat van folyamatban: a nyomdai tevékenységre irányuló eljárás eredményhirdetését november 12-én tartják, a közvélemény-kutatások kapcsán pedig lezajlott az első forduló. A Leo Burnett Budapest Kft. az amerikai székhelyű Leo Burnett Worldwide tagja. Az 1991-ben alakult kft. tavaly elnyerte Magyarországon Az év kreatív munkája címet.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.