Óriás-limuzint tervez a Cadillac

Még senki sem tudja, hogy milyen lesz a 7-es BMW és a Mercedes S-osztály riválisának szánt modell, de a GM irányítói abban egyetértenek, hogy még 2010 előtt megláthatjuk a végleges modellt - olvasható a totalcar.hu-n.

MNO
2004. 01. 27. 10:49
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Cadillac márka igazgatója, Mark LaNeve elmondta, hogy szükségük van egy igazi csúcsmodellre V8-as és V12-es motorokkal, de a tervekről egyelőre csak annyit árult el, hogy a tavaly Detroitban bemutatott Cadillac Sixteen egyfajta kiindulópontként szolgál majd az új típus kialakításánál. Robert Lutz, a GM termékfejlesztési igazgatója ehhez csak annyit tett hozzá, hogy a csúcsmodell ára a 80 és 300 ezer dollár közötti tartományba esik majd kiviteltől függően, azaz drágább lesz, mint a jelenlegi típusok. A Cadillac legdrágább típusa jelenleg az XLR roadster, amely 76.200 dollárba kerül. Azt egyelőre még maguk a döntéshozók sem tudják, hogy a tervezett csúcsmodell műszaki alapjai honnan származnak majd, hiszen a CTS és az STS alapját adó Sigma platform valószínűleg nemigen hizlalható elég nagyra, más megfelelő méretű hátsókerék-hajtású padlólemez viszont nincs a GM jelenlegi palettáján.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.