Sikeres évet zárt az Opel

Sikeresnek bizonyult a General Motors több márkát átfogó, úgynevezett multibrand stratégiája a délkelet-európai régióban és Magyarországon is - olvasható az autoforum.hu oldalon.

MNO
2004. 01. 28. 6:29
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A GM Hungary 2003-ban 40 423 gépkocsit értékesített Magyarországon, s ezzel megõrizték összesített, 17.48 százalékos piaci részesedésüket. A délkelet-európai régióban az összeladások meghaladták a 64 ezer darabot. A Magyarországon legkedveltebb autók rangsorában ez idõ tájt az Opel a második a Suzuki mögött.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.