Piacvezető lett tavaly a Kékkúti Ásványvíz Rt. a Theodora márkanevű termékeivel. A Theodora a szénsavmentes és az enyhe szénsavas ásványvíz szegmensben, illetve az éttermi értékesítés (a HORECA) területén a legerősebb. Az ásványvízfogyasztás egyébként évről évre átlagosan húsz százalékkal emelkedik hazánkban.
A Theodora sikerét jelzi, hogy tavaly a Reader’s Digest olvasói a legmegbízhatóbb márkának ítélték az üdítőital és ásványvíz kategóriában. A cég kutatásai alapján egyébként a legjobb minőség–ár arányt a Theodora ásványvizek mondhatják magukénak. A társaság a vásárlók bizalmának megtartása érdekében mindent megtesz azért, hogy a magas minőséget folyamatosan garantálja, ezért a palackokat egy zárt, steril levegős túlnyomásos térben töltik meg, s a termelési folyamatokat minőségügyi rendszer szabályozza – jelentette ki Jean-Philippe Lebon, a Kékkúti Ásványvíz Rt. vezérigazgatója.
A Kékkúti Ásványvíz Rt. tavaly elkezdte a Theodora Kékkúti mellett a Theodora Kereki ásványvíz palackozását is. Mindkét ásványvíz a Káli-medencéből származik, s az emberi szervezetre kedvező ásványianyag-tartalommal rendelkezik. Míg a Theodora Kékkúti 1490 mg/l, addig a Theodora Kereki 904 mg/l összes oldott ásványianyag-tartalmú.
A Theodora a társaság bejegyzett szóvédjegye, valamint márkája, amely mindkét ásványvíz tekintetében egyet jelent a fogyasztók számára a megbízható és kiemelkedően magas minőséggel – tette hozzá Jean-Philippe Lebon.
A Kékkúti Ásványvíz Rt. 1992 óta együttműködik a Magyar Olimpiai Bizottsággal, így az athéni versenyen is – a várható hőség miatt – fokozott szerepe lesz a minőségi folyadékpótlásban. A MOB 2004-ben is a társaság Theodora ásványvizeit választotta az olimpiai csapat italának, így a Kékkúti Ásványvíz Rt. továbbra is hozzájárulhat a magyar sportolók sikeréhez.

Fidesz-szóvivő a Zelenszkij-Magyar Péter összjátékról: a brüsszeli báb elvégezte az első feladatát