Áramszolgáltatásra panaszkodó fogyasztók

Erdősi Csaba
2005. 02. 07. 0:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Sokallják az áramszüneteket és keveslik az áramszolgáltató cégek üzemzavar-elhárítási sebességét a fogyasztók – derült ki a Magyar Energia Hivatal felméréséből. A tavalyi évet értékelő vizsgálat megállapította, hogy a kifogások a lakossági és a nem lakossági szektorban nagyjából ugyanazok.
A közüzemi fogyasztók a legkevésbé a panaszok ügyintézését tartják jónak; a szolgáltatók ilyen irányú munkáját egy százas skálán mindössze 26,6 pontosra értékelték. A nem közüzemi szegmens a panaszkezelésre 41,7 pontot adott. 2004-hez képest javult a számlázás színvonala, mert bár mindkét fogyasztási kategória jelezett problémákat, az elégedettség e tekintetben valamivel megnőtt. A szolgáltatók összesített rangsorában az
E.ON Titász került az utolsó helyre 69,05-os összpontszámmal, míg az első helyet érdekes módon az a Démász szerezte meg, amelynek szegedi székháza előtt a napokban több száz kisnyugdíjas tiltakozott amiatt, hogy egy idős asszonynak szabálytalan áramvételezés miatt csaknem kétszázezer forintot kellett befizetnie.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.