Sokallják az áramszüneteket és keveslik az áramszolgáltató cégek üzemzavar-elhárítási sebességét a fogyasztók – derült ki a Magyar Energia Hivatal felméréséből. A tavalyi évet értékelő vizsgálat megállapította, hogy a kifogások a lakossági és a nem lakossági szektorban nagyjából ugyanazok.
A közüzemi fogyasztók a legkevésbé a panaszok ügyintézését tartják jónak; a szolgáltatók ilyen irányú munkáját egy százas skálán mindössze 26,6 pontosra értékelték. A nem közüzemi szegmens a panaszkezelésre 41,7 pontot adott. 2004-hez képest javult a számlázás színvonala, mert bár mindkét fogyasztási kategória jelezett problémákat, az elégedettség e tekintetben valamivel megnőtt. A szolgáltatók összesített rangsorában az
E.ON Titász került az utolsó helyre 69,05-os összpontszámmal, míg az első helyet érdekes módon az a Démász szerezte meg, amelynek szegedi székháza előtt a napokban több száz kisnyugdíjas tiltakozott amiatt, hogy egy idős asszonynak szabálytalan áramvételezés miatt csaknem kétszázezer forintot kellett befizetnie.

Sokkoló felvétel került elő a tragikus motorbalesetről – videó