Állítólag kedvezőek az eltelt két hónap tapasztalatai, ám a konkrét utasforgalmi adatokról azért nem eshetett szó a pécsi székhelyű Dél-Dunántúli Regionális Fejlesztési Ügynökség külügyi bizottságának legutóbbi, Kaposvárott tartott ülésén, mert mint a bizottság elnöke, Pörös Béla lapunknak elmondta: a MÁV Rt. visszatartja és üzleti titokként kezeli a Corvinus forgalmi adatait.
Márpedig jó lenne tudni, mit kellene még tenniük a hazai vendégváróknak, hogy több bécsi, illetve az osztrák császárváros melletti lakos látogasson el a két régió kulturális értékekben gazdag városaiba. Javítani szükséges a turisztikai marketinget; megállapodást kellene kötni a MÁV-val arról, hogy a Bécsből induló Corvinuson is kézbe vehessék az utasok a két magyarországi régió turisztikai kiadványait – mondta lapunknak Simon György MÁV-szaktanácsadó. Újabb vonatpár beállítása is indokolt volna, mivel a Pécsről kora délután induló vonat utasai este fél tízkor érnek Bécsbe, így nekik – hogy egy egész napot a szomszéd ország fővárosában nézelődjenek – két éjszakai szállásról kell gondoskodniuk. Kellene tehát egy olyan intercitypár, amely kora reggel indul Pécsről – javasolta a fejlesztési ügynökség külügyi bizottságának elnöke. Pörös Béla egyébként úgy tartja, újabb, hazánktól délre fekvő városokkal is növelhető lenne a Corvinus útvonala. Eszék, sőt Szarajevó pályaudvarára is befuthatna az egyelőre Bécs és Pécs között közlekedő – a hazaiaknál jóval elegánsabb, komfortosabb kocsikkal futó – intercity.
Most a magyar tudományos élet megújítása ellen indított támadást a Soros-hálózat