szülés
A vasútállomás mosdójában indult meg a koraszülés, csak az egyik baba maradt életben

Propaganda közpénzből. Kéthetes lakossági tájékoztatósorozatot indít ma a kormány Több mint válságkezelés címmel – közölte tegnap a kormányszóvivő. Szollár Domokos megjegyezte: a tájékoztatósorozat segítségével az emberek megismerhetik azokat a mindennapi életüket is érintő intézkedéseket, amelyekről a válságkezelő kormány döntött. – Az MSZP-kormány pofátlansága immár nem ismer határokat – reagált Koszorús László, a Fidesz elnöki stábjának helyettes vezetője. Kifejtette, miután félrekezelték a válságot, a munkanélküliséget évtizedes magasságokba emelték, nyolcszázalékos gazdasági visszaesést „produkáltak”, ingatlanadót vezettek be, elvették a családtámogatásokat, a 13. havi nyugdíjat, és mindent elloptak, amihez hozzáfértek, most az adófizetők 100 millió forintjából megint reklámozni kezdik magukat. – Mindez felveti a tiltott párt- és kampányfinanszírozás gyanúját, amiért a büntetőjogi felelősséget ki fogjuk vizsgálni – közölte Koszorús. (MN)
Botránykampányra készülnek a szocialisták Hajdú-Bihar megye 6. számú egyéni országgyűlési választókerületében – ez derül ki a párt lapunk birtokába került kampánystratégiájából. A körzet Fidesz–KDNP-s képviselőjelöltje Arnóth Sándor, Püspökladány polgármestere, míg a szocialisták színeiben Csontos János indul. Az MSZP összehasonlította a két politikus ismertségét, elismertségét, kommunikációs képességét, önkormányzati és kormányzati beágyazottságát. A szocialisták Arnóth Sándor esetében számba vették az összes általuk ismert botrányos ügyet is. Megemlítik az anyagban, hogy két ellentétes személyiségről van szó, más a két férfi modora, stílusa. Éppen ezért az MSZP arra játszik majd, hogy szavaikkal élve „Arnóthból kihozzák a valós énjét, az igazi bunkót”, miközben Csontost higgadt, megfontolt politikusként mutatják be. Véleményük szerint a kampány alapvetően pozitív lesz, de kisebb mértékben negatív elemekkel keveredik majd. – Részben Arnóth Sándor stresszben tartása miatt, részben hibáinak bemutatása okán – áll a kampánystratégiában, amelyből az is kiderül, hogy a kampánystáb már hónapokkal ezelőtt felállt.
Ami a módszereket illeti, a szocialisták helyben nem kívánják nagy rendezvények köré építeni a kampányt, inkább új szlogenjük, a „Sok kicsi sokra megy, Csontos Jani házhoz megy” alapján járnak el, és döntően a velük szimpatizáló nyugdíjasokra kívánnak támaszkodni. A szocialisták így élnek a suttogó propaganda eszközével is. A választásokig tucatnyi országosan ismert politikust – többek között Szili Katalint, Kovács Lászlót, Mesterházy Attilát és Bajnai Gordont – hívnak meg a körzetbe.
A kampányzárást április 8-ra tervezik.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.