MSZP-recept: botránykampány

2010. 01. 27. 23:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Propaganda közpénzből. Kéthetes lakossági tájékoztatósorozatot indít ma a kormány Több mint válságkezelés címmel – közölte tegnap a kormányszóvivő. Szollár Domokos megjegyezte: a tájékoztatósorozat segítségével az emberek megismerhetik azokat a mindennapi életüket is érintő intézkedéseket, amelyekről a válságkezelő kormány döntött. – Az MSZP-kormány pofátlansága immár nem ismer határokat – reagált Koszorús László, a Fidesz elnöki stábjának helyettes vezetője. Kifejtette, miután félrekezelték a válságot, a munkanélküliséget évtizedes magasságokba emelték, nyolcszázalékos gazdasági visszaesést „produkáltak”, ingatlanadót vezettek be, elvették a családtámogatásokat, a 13. havi nyugdíjat, és mindent elloptak, amihez hozzáfértek, most az adófizetők 100 millió forintjából megint reklámozni kezdik magukat. – Mindez felveti a tiltott párt- és kampányfinanszírozás gyanúját, amiért a büntetőjogi felelősséget ki fogjuk vizsgálni – közölte Koszorús. (MN)


Botránykampányra készülnek a szocialisták Hajdú-Bihar megye 6. számú egyéni országgyűlési választókerületében – ez derül ki a párt lapunk birtokába került kampánystratégiájából. A körzet Fidesz–KDNP-s képviselőjelöltje Arnóth Sándor, Püspökladány polgármestere, míg a szocialisták színeiben Csontos János indul. Az MSZP összehasonlította a két politikus ismertségét, elismertségét, kommunikációs képességét, önkormányzati és kormányzati beágyazottságát. A szocialisták Arnóth Sándor esetében számba vették az összes általuk ismert botrányos ügyet is. Megemlítik az anyagban, hogy két ellentétes személyiségről van szó, más a két férfi modora, stílusa. Éppen ezért az MSZP arra játszik majd, hogy szavaikkal élve „Arnóthból kihozzák a valós énjét, az igazi bunkót”, miközben Csontost higgadt, megfontolt politikusként mutatják be. Véleményük szerint a kampány alapvetően pozitív lesz, de kisebb mértékben negatív elemekkel keveredik majd. – Részben Arnóth Sándor stresszben tartása miatt, részben hibáinak bemutatása okán – áll a kampánystratégiában, amelyből az is kiderül, hogy a kampánystáb már hónapokkal ezelőtt felállt.
Ami a módszereket illeti, a szocialisták helyben nem kívánják nagy rendezvények köré építeni a kampányt, inkább új szlogenjük, a „Sok kicsi sokra megy, Csontos Jani házhoz megy” alapján járnak el, és döntően a velük szimpatizáló nyugdíjasokra kívánnak támaszkodni. A szocialisták így élnek a suttogó propaganda eszközével is. A választásokig tucatnyi országosan ismert politikust – többek között Szili Katalint, Kovács Lászlót, Mesterházy Attilát és Bajnai Gordont – hívnak meg a körzetbe.
A kampányzárást április 8-ra tervezik.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.