Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot tanúsított a fogyasztókkal szemben a Vodafone, ezért a távközlési vállalatot 40 millió forintra bírságolta a Gazdasági Versenyhivatal (GVH). A hatóság közleménye szerint a cég tavaly július–szeptemberben megtartott „nyári SMS-promóció” elnevezésű játékával összefüggő reklámokban megtévesztette a fogyasztókat. A tisztességtelenség árnyéka vetült a T-Mobile-ra is: a Vodafone konkurenciáját a Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége és a Közép-magyarországi Fogyasztóvédelmi Egyesület perelte be, mivel úgy látják, a távközlési cég a fogyasztó hátrányára állapítja meg a feltételeket, egy öt-tíz másodperces hívásért is 30 másodpercet kell fizetni, vagyis többet, mint amennyit használ.
A T-Mobile anyacégéhez, a Magyar Telekomhoz kapcsolódó hír, hogy a hónap végén távozik Winkler János vezérigazgató-helyettes, a lakossági szolgáltatások üzletág jelenlegi vezetője. Feladatait ideiglenesen Christopher Mattheisen elnök-vezérigazgató veszi át.

Öt környezetbarát tipp arra az esetre, ha sok hangya lenne a lakásban